מדריך לבחירה טובה למעבדת תיקוני סלולר

מכשירי סלולר רבים אשר נרכשים בחנויות כוללים אחריות אשר נמשכת כשנה- במידה ואתם צריכים לבצע תיקון אייפון כאשר האייפון נמצא עדיין בתקופת האחריות, חשוב שתדעו כי האחריות מתייחסת אל תקלות מסוימות כמו למשל: בעיות בהטענה או תקלות חשמליות אך היא אינה מכסה בעיות אחרות כמו בעיות בתוכנה, חשיפה למים ועוד. כמו כן, תהיה האחריות רלוונטית רק אם פעלתם בהתאם לכתב האחריות. לכן, במידה ויש לכם תקלה במכשיר אייפון או במכשיר אחר רצוי לפנות אל המעבדה ולהתייעץ עם הטכנאים. בצורה זו  תוכלו להבין האם מומלץ עבורכם לממש את האחריות שכן לא תמיד מומלץ לממשה משום שלא תמיד יספקו מעבדת היבואן או הרשת הגדולה שירות איכותי ותוצאת הטיפול תהיה תלויה בסוג הטיפול ובסוג התקלה.

האם כדאי לפנות אל מעבדות פרטיות?

ישנן מגוון מעבדות אשר מבצעות תיקון אייפון ותיקון מכשירים נוספים והללו פזורות על פני כל הארץ. מעבדה פרטית ומקצועית תספק שירות איכותי ומקיף ותוכל לתקן את רוב המכשירים, על כן חשוב לפנות אל מעבדה מקצועית בלבד. כמו כן, יש לבדוק מהם המחירים שגובה המעבדה עבור שירותיה. כדי למנוע אי הבנות יש לוודא כי המחיר אינו גבוה מידי  ורצוי לבצע סקר שוק ולבחון מספר מעבדות. יש לציין כי לא מומלץ לבחור במעבדת תיקונים אשר גובה מחירים זולים מידי שכן עובדי המעבדה עלולים להסתיר מכם מידע- על כן, ובמידה ומצאתם מעבדת תיקונים זולה מומלץ לבחון את הוותק שלה, את איכות חלקי החילוף שהיא מספקת (פרט זה הינו חשוב ביותר שכן חלקי חילוף שאינם איכותיים דיים ואינם מתאימים למכשיר שלכם עלולים להוביל לבעיות נוספות), את האחריות שהיא מספקת על כל חלק ואף לבדוק האם ישנם אנשים בסביבתכם אשר ממליצים עליה.

יתרון נוסף של מעבדת תיקוני אייפון היא שהיא מספקת שירות מהיר יותר וקיימות מעבדות אשר שולחות שליח לאיסוף הנייד או מספקות תיקונים מהירים באופן מיוחד- לעומת זאת, כאשר שולחים את המכשיר למימוש האחריות עשוי התיקון להמשך זמן רב יותר. אם לא די בזאת, מאפשרת המעבדה הפרטית יצירת תקשורת ישירה מול מנהל המקום או הטכנאי, היא תוכל לבצע גיבוי למכשיר והיא לא תמהר למחוק מידע חיוני.

המעבדה ממש קרובה- ברחוב שלי- ללכת אליה?

סביר להניח שישנה מעבדת תיקונים בקרבת ביתכם. לא תמיד מומלץ לפנות אל מעבדת תיקונים רק משום שהיא נמצאת קרוב אליכם וחשוב לבדוק מספר פרטים לפני שפונים אל המעבדה ומפקידים את המכשיר.

כדי לוודא כי המעבדה מקצועית יש להתקשר ולהסביר מהי התקלה של המכשיר. במידה והשיחה הייתה עניינית יש להגיע אליה. כאשר תגיעו אל המעבדה בדקו האם הטכנאים אשר עובדים בה מקצועיים ומבינים בתחום, האם המעבדה נקייה (פרט זה הינו חשוב ביותר ואין לזלזל בו שכן מעבדה מלוכלכת ומבולגנת עשויה להעיד על שירות בעייתי), האם המעבדה עושה רושם של חנות לאביזרים ולא נראית כמו מעבדה איכותית ומנוסה, האם עובדי המעבדה מעניקים לכם יחס מקצועי ואדיב והאם קיים ציוד מקצועי במקום.

יש לכם תמיד לאן לפנות

באמצעות מעבדת תיקוני סלולר אשר מספקת שירות ברמה גבוהה תוכלו להיות רגועים משום שתמיד יהיה לכם לאן לפנות. במידה ומצאתם מעבדה מקצועית ואיכותית אשר גובה מחירים הוגנים עבור התיקונים השונים, מספקת אחריות עבור התיקונים ועבור חלקי החילוף ומעניקה יחס אישי ונעים תוכלו להמליץ עליה לחברים, בני משפחה ומכרים ולאפשר גם להם ליהנות מהשירות האיכותי- הרי כולנו זקוקים למעבדת תיקונים טובה מידי פעם ולכולנו (כמעט) קשה מאוד להסתדר ללא חברינו הטוב- הלא הוא המכשיר הנייד. גם אם אתם מחפשים רואה חשבון מקצועי לניהול מעבדה והמשרד, תמיד כדאי להתייעץ עם המומחים בתחום.

לקבלת הצעת מחיר